
Recenze zákazníků
4 z 5 hvězdiček
1 recenze zákazníků
1 recenze zákazníků
Muy bonito y parece comodo.
Color muy bonito y vívido, el dibujo del mono es increíble, no le doy cinco estrellas por que si que parece algo raro el dibujo en el gorro, parece enganchado y no cosido, pero no es muy relevante ya que parece que está bien sujeto.
Publikováno dne 2020-11-25 podle Marcelina
Muy bonito y parece comodo.
Color muy bonito y vívido, el dibujo del mono es increíble, no le doy cinco estrellas por que si que parece algo raro el dibujo en el gorro, parece enganchado y no cosido, pero no es muy relevante ya que parece que está bien sujeto.
Publikováno dne 2020-11-25 podle Marcelina
#StyleForTrees
1 Víčko = 1 strom
Když u nás něco koupíš, pomáháš sázet stromy tam, kde je nejvíc potřebují. S tvou pomocí můžeme 1 strom navíc a společně udělat krok k udržitelnosti a lepší budoucnosti pro všechny. Už jsme zasadili 253.017 stromy
Děkuju!
Děkuju!
